ДРОГИРАНЕТО НА ДЕЦАТА СЪСИПВА ЖИВОТА ИМ
Публикувано на: 06 Юли 2011 08:05
Даването на лекарства за успокояване на децата, "предотвратяване" и "лечение" на синдром на хиперактивност и липса на концентрация се превръща за съжаление в масова практика, както у нас, така и в ред други развити страни по света.
Родителите бягат от отговорност. Търсят лесния път И предпочитат да си имат в къщи дрогирани зомбита, докато самите те се зомбират пред телевизора или вестника.
Предлагам превод на една актуална статия от сайта на http://www.kmr.nu Комитет по Човешките Права (КЧП)
Психиатрична пропаганда, що се касае до деца и образование, е вербувала както родители, желаещи доброто на децата си, така и учители и политици, по такъв начин, че това, което, фактически е напълно нормално за малките деца - вече не се смята за нормално, ами за психическа "болест" или "увреждане"
- Йон Ийстгейт, международен председател на Комитета по Човешките Права.
ЗАРЯЗВАНЕТО НА НАШИТЕ ДЕЦА
Вестникарските статии често лансират съвремените "чудеса" на психо-фармакологията при лечение на проблемите при учене и емоционалните "проблеми" и "неспособности" у малки деца.
Те ни се струват разумни. Те ни се струват убедителни. За сетен път науката побеждава материалния свят в служба на човечеството. И кой ли би имал нещо против да даде на тези със затруднена в живота един нормален живот?
Да, родителите на Дониел и на Кори! Те щяха да се аргументират против същата тази "наука" яростно и гневно! По груби изчисления има 17 милиона деца в училищна възраст по света, за които се твърди, че страдат от психически отклонения. Което поражда нуждата да ги държат в един вид химическа ризница на усмирението, състояща се от тежки и променящи личността психиатрически дроги.
Кои са Дониел и Кори? И защо протестират техните родители? Ами, те са деца, на които заради между другото така наречените "наркотици-чудо", им е открадната възможността да живеят един нормален живот. Заради същите тези "наркотици-чудо", за съжаление те вече не са между живите.
Моля да анализирате горното малко по-обстойно!
Разсъждавайте малко над някои от думите и как те се използват. Вземете така например думата "нормално".
Ти имаш най-вероятно собствено мнение за това, какво означава воденето на един нормален живот. Съдържа ли твоето мнение консумацията на предизвикващи зависимост, променящи личността и потенциоално опасни наркотици?
Съдържа ли то тотална зависимост от тези наркотици за да си останеш нормален?
А какво да кажем за думата "лекарство"?
В по-добро настроение ли ставаш сутрин, ако с магическа пръчка извикаш картината на благотворно лекарство против кашлица, изписано от едно добро Джи Пи? Нищо не е по-далече от истината. Психиатричните лекарства са много силни дроги, предизвикващи зависимост.
Терминът "научен" се използва често от психиатрите, за да легализира техните изказвания.
Според World Book Dictionary той означава "систематично, точно".
Науката няма нищо общо с психиатрията, и фактически, нищо общо дори с нейния братовчед, психологията.
Проблемът е, че тяхната международна пропаганда, що се касае до децата и образованието, е завербувала, желаещи доброто на децата си родители, политици и учители, по такъв начин, че това, което е абсолютно нормално поведение при малките деца, вече не се счита за нормално, ами за една психическа "болест" или "увреждане". И по-нататъка твърдят, че "увреденото" дете вероятно може да се справи с трудностите единствено чрез помощта на тежко дрогиране с лекарства от най-ранна детска възраст.
ДИАГРАМА
(Следва една ДИАГРАМА, която за съжаление, цензурата не ми позволява да поместя тук. Но ще ви я преведа)
Диаграмата сравнява 4 държави: Швеция, Германия, Великобритания и Франция.
Тя сравнява "количеството деца, на които бива давани стимулиращи централната нервна система, лекарствени средства".
За Швеция от 1990 до 2000 г. важи едно повишение с 1000%!
За Германия са сравнени годините 1990 и 1999 г. И тогава тия лекарства са освен това "изписвани по рецепта".
Завишението е с 25 000 000 деца.
За Великобритания са сравнени годините 1992 и 2000 г.
Завишението е с 9210%.
За Франция са сравнени годините 1989 г. и 1996 г. при преброяване на децата, смятани за "хиперактивни". Завишението е с 600%!
Противно на разпространеното становище в психиатрията, децата не са "опитни животни", те са човешки същества, които в силата на младостта си имат правото да очакват закрила, грижи и възможност да достигнат своя пълен потенциал. Това не може да им се отказва, посредством "принудителната ризница" на изразите и принудата, налагани от психиатричните диагнози и дроги.
Kомитетът по Човешките Ппава предлага информация, която иначе не е леснодостъпна за родителите и за другите пострадали. Децата са нашето бъдеще. Не по-малко от цялото ни бъдеще се залага на карта тук.
"Детските психиатри са едни от най-опасните врагове, не само на децата, но и на възрастните... Те трябва да бъдат премахнати".
Доктор Thomas Szasz, професор емеритус по психиатрия, 1997 г.
ПРЕПОРЪКИТЕ НА KЧП:
1. Вие имате право да откажете да оставите детето ви да бъде подлагано на психологически или психиатрически формуляри-въпросници, тестове или оценки в училището.
2. Ако детето Ви е било предмет на психологическо или психиатрическо проучване, без Вашето знание, или ако е било дрогирано или са му нанесени поражения по принуда, консултирайте се с юрист за да проучите възможността за съдебно обжалване или да внесете една молба за съдопроизводство. Съдете инициаторите на въпросника, и ако те са психолози и психиатри, съдете и институциите и сдруженията, които ги обучават.
3. Настоявайте всички психиатри и психолози да бъдат разграничени от всички системи на обучение на децата ни и техните принудителни и не работещи методи да не се финансират с всеобщи средства
Родителите бягат от отговорност. Търсят лесния път И предпочитат да си имат в къщи дрогирани зомбита, докато самите те се зомбират пред телевизора или вестника.
Предлагам превод на една актуална статия от сайта на http://www.kmr.nu Комитет по Човешките Права (КЧП)
Психиатрична пропаганда, що се касае до деца и образование, е вербувала както родители, желаещи доброто на децата си, така и учители и политици, по такъв начин, че това, което, фактически е напълно нормално за малките деца - вече не се смята за нормално, ами за психическа "болест" или "увреждане"
- Йон Ийстгейт, международен председател на Комитета по Човешките Права.
ЗАРЯЗВАНЕТО НА НАШИТЕ ДЕЦА
Вестникарските статии често лансират съвремените "чудеса" на психо-фармакологията при лечение на проблемите при учене и емоционалните "проблеми" и "неспособности" у малки деца.
Те ни се струват разумни. Те ни се струват убедителни. За сетен път науката побеждава материалния свят в служба на човечеството. И кой ли би имал нещо против да даде на тези със затруднена в живота един нормален живот?
Да, родителите на Дониел и на Кори! Те щяха да се аргументират против същата тази "наука" яростно и гневно! По груби изчисления има 17 милиона деца в училищна възраст по света, за които се твърди, че страдат от психически отклонения. Което поражда нуждата да ги държат в един вид химическа ризница на усмирението, състояща се от тежки и променящи личността психиатрически дроги.
Кои са Дониел и Кори? И защо протестират техните родители? Ами, те са деца, на които заради между другото така наречените "наркотици-чудо", им е открадната възможността да живеят един нормален живот. Заради същите тези "наркотици-чудо", за съжаление те вече не са между живите.
Моля да анализирате горното малко по-обстойно!
Разсъждавайте малко над някои от думите и как те се използват. Вземете така например думата "нормално".
Ти имаш най-вероятно собствено мнение за това, какво означава воденето на един нормален живот. Съдържа ли твоето мнение консумацията на предизвикващи зависимост, променящи личността и потенциоално опасни наркотици?
Съдържа ли то тотална зависимост от тези наркотици за да си останеш нормален?
А какво да кажем за думата "лекарство"?
В по-добро настроение ли ставаш сутрин, ако с магическа пръчка извикаш картината на благотворно лекарство против кашлица, изписано от едно добро Джи Пи? Нищо не е по-далече от истината. Психиатричните лекарства са много силни дроги, предизвикващи зависимост.
Терминът "научен" се използва често от психиатрите, за да легализира техните изказвания.
Според World Book Dictionary той означава "систематично, точно".
Науката няма нищо общо с психиатрията, и фактически, нищо общо дори с нейния братовчед, психологията.
Проблемът е, че тяхната международна пропаганда, що се касае до децата и образованието, е завербувала, желаещи доброто на децата си родители, политици и учители, по такъв начин, че това, което е абсолютно нормално поведение при малките деца, вече не се счита за нормално, ами за една психическа "болест" или "увреждане". И по-нататъка твърдят, че "увреденото" дете вероятно може да се справи с трудностите единствено чрез помощта на тежко дрогиране с лекарства от най-ранна детска възраст.
ДИАГРАМА
(Следва една ДИАГРАМА, която за съжаление, цензурата не ми позволява да поместя тук. Но ще ви я преведа)
Диаграмата сравнява 4 държави: Швеция, Германия, Великобритания и Франция.
Тя сравнява "количеството деца, на които бива давани стимулиращи централната нервна система, лекарствени средства".
За Швеция от 1990 до 2000 г. важи едно повишение с 1000%!
За Германия са сравнени годините 1990 и 1999 г. И тогава тия лекарства са освен това "изписвани по рецепта".
Завишението е с 25 000 000 деца.
За Великобритания са сравнени годините 1992 и 2000 г.
Завишението е с 9210%.
За Франция са сравнени годините 1989 г. и 1996 г. при преброяване на децата, смятани за "хиперактивни". Завишението е с 600%!
Противно на разпространеното становище в психиатрията, децата не са "опитни животни", те са човешки същества, които в силата на младостта си имат правото да очакват закрила, грижи и възможност да достигнат своя пълен потенциал. Това не може да им се отказва, посредством "принудителната ризница" на изразите и принудата, налагани от психиатричните диагнози и дроги.
Kомитетът по Човешките Ппава предлага информация, която иначе не е леснодостъпна за родителите и за другите пострадали. Децата са нашето бъдеще. Не по-малко от цялото ни бъдеще се залага на карта тук.
"Детските психиатри са едни от най-опасните врагове, не само на децата, но и на възрастните... Те трябва да бъдат премахнати".
Доктор Thomas Szasz, професор емеритус по психиатрия, 1997 г.
ПРЕПОРЪКИТЕ НА KЧП:
1. Вие имате право да откажете да оставите детето ви да бъде подлагано на психологически или психиатрически формуляри-въпросници, тестове или оценки в училището.
2. Ако детето Ви е било предмет на психологическо или психиатрическо проучване, без Вашето знание, или ако е било дрогирано или са му нанесени поражения по принуда, консултирайте се с юрист за да проучите възможността за съдебно обжалване или да внесете една молба за съдопроизводство. Съдете инициаторите на въпросника, и ако те са психолози и психиатри, съдете и институциите и сдруженията, които ги обучават.
3. Настоявайте всички психиатри и психолози да бъдат разграничени от всички системи на обучение на децата ни и техните принудителни и не работещи методи да не се финансират с всеобщи средства